Artykuł sponsorowany

Jak poznać swoje mocne i słabsze strony w biznesie?

Jak poznać swoje mocne i słabsze strony w biznesie?

Spis treści

Znajomość swoich mocnych i słabych stron to wyjątkowa pomoc nie tylko w codziennym życiu, ale i karierze, biznesie. Wiedza, w jakich obszarach należy się doszkolić, a jakie warto wykorzystać podczas pracy zawodowej, pomaga w lepszej prezentacji – czy to dla nowego pracodawcy, czy to potencjalnym klientom biznesowym. To przedkłada się z kolei na większą pozycję zawodową, lepsze zarobki, prestiż i sukces.

Zrób psychotesty

Jeśli jesteś fascynatem psychologii, marketingu lub innych nauk społecznych, zapewne słyszałeś o różnych psychotestach, które pomagają zdefiniować np. cechy osobowości. Mowa o MBTI (bezpłatny) czy Teście Gallupa (płatny) – szczególną uwagę warto zwrócić na ten drugi.

W czym jesteś najlepszy? Zadaj sobie podstawowe pytania

Podstawowe pytania, dotyczące swoich mocnych stron, można zadać sobie samemu. Należy zastanowić się, jakie kursy i szkolenia odbyłeś. Pomyśl, czy widzisz w sobie jakieś wyjątkowe cechy, które odróżniają Cię wśród innych biznesmenów, bizneswomen? Zastanów się nad cechami osobowości oraz swoimi osiągnięciami zawodowymi. Jeśli nie potrafisz poradzić sobie sama, wybierz się na kilka sesji w ramach coachingu biznesowego.

Udaj się na coaching biznesowy

Wiele bizneswomen i biznesmenów, którzy nie są pewni swoich mocnych i słabych stron, decydują się na coaching biznesowy. Są to interaktywne spotkania, w których trakcie pracujesz z certyfikowanymi trenerkami lub trenerami biznesu. Sukcesywnie podczas kolejnych wizyt nauczysz się stawiać granice, wychodzić poza dotychczasowe schematy, analizować własne reakcje i emocje.

Sesje coachingowe, jakich udziela Lilianna Falencikowska, prowadząca firmę Boska Consulting, mają określony przebieg. Co ciekawe, skupia się ona na pomocy kobietom-bizneswomen, które stają się swoimi własnymi szefami i pracownikami. Lilianna Falencikowska opiera się na swoich doświadczeniach, badaniach naukowych, przykładach z otoczenia. Pomaga klientkom dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słaby strony. Do sukcesu wystarczy ciężka praca, systematyczność i samodyscyplina.

Prowadzi także szkolenia biznesowe dla przedsiębiorców, składające się z 3 modułów (GEN Przedsiębiorczości, Structogram, Twoja Firma Marzeń). Po ukończeniu wszystkich otrzymujesz certyfikat ukończenia Szkoły Sukcesu Lilianny Falencikowskiej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

Korzystamy z plików cookies, które zapisują się w pamięci Twojej przeglądarki.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony. Korzystamy z nich także w celach analitycznych i reklamowych, również przy współpracy z partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies przechodząc do ustawień. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.